Tell me why ?

Biyoloji sınavım var yarın.

Ben hala netten çıkmayı başaramadıım. -_-

Tanrııııım ! Ne olucak bu halim böyle ? Bu tembellikle sene sonu ne b.k yiceeeem ? -_-

Sabahın köründe kalkmak öldürüyor beni blog. Öyle böyle değil yani. Sıcacık yataktan kalkıp giyinmek falan.. Saçlarımı taramayı unuttuğumu servise bindiğimde camdaki yansımamdan fark ettim, biliyo musun? :) Çok dalgınım, çok umarsızım bu aralar. Çook.

Biri beni kendime getirebilir miii?

Bir yandan facebook denilen, aslında çok boktan bir şey olup ama yine de bütün vaktimi orda geçirdiğim saçmalık açık. Diğer yandan msne göz gezdiriyorum. Tell me why çalıyor arkada bir yerde. Bi'de yarısı içilmiş, diğer yarısı hala duran cam şişedeki kolam var yanımda. Ne kadar zararlı şey varsa vücuduma, hepsini büyük bir zevkle tükettiğimi fark ettim az önce.

Mazoşist olabilir miyim acaba ben kendi içimde ?

Hmm.

Yarın tam 3 saattlik bir ingilizce işkencesi beni bekliyor. Sonraa geometri var mesela. 2 saat de onu çekicem. Hiçbir şey anlamama rağmen sırf terminatöre benzeyen sevgili öğretmenim sözlü notunu bol tutsun diye derste çabalıyor ayağına yatıyorum. Yoksa alakam olmaz.

İğrenç.

Çok kendini beğenmiş biri oldum ben blog. Cidden.

Neyse. Kendimle ilgili şikayetlerimi sonra yazıcam. Gereksiz ergen bunalımlarımla sıkmak istemiyorum seni şimdi.

Of lan. Saat yedi buçuğa geliyor. Lanet olsun.

Çalışmam gereken bir sınav var benim.

Biyoloji hocamdan bahsettim mi sanaa ? Kadın tam bir manyak abi. Geçen gün giydiği eteğin boyunda eteği ben giymiyorum yeminle. Tanrım nasıl bir tarzdır o öyle. Bir de kadın 50 yaşının üstünde. Buruşmuş.

Midem kalktı.

Kendini düşünmüyorsa bile, bizim midemizi düşünmeli bence.

Bir öğretmenin böyle bencil olması çok yanlış blog. Çok kötü örnek oluyorlar bize. Ben şimdi gitsem etek boyumu kısaltsam, sonra da biyoloji hocasını örnek aldım desem kimse bi halt yapamaz kii.

Neyse ki aklı başında bir insanım beeen. Bunamadım daha o manyak gibi. -_-

Saçmalıyorum.

Farkındayım.

Tamam gidiyorum. Ders çalışıp uslu bir kız olucam.
0 Responses