Who Let the Dog Out ?

Çok yorgunum.
Hepsi Yalçın yüzünden.
Garanti 2 saat yürümüşüzdür. -.-
Ama eğlenceli gündü.
Pamuk şeker dahil.
Evet pamuk şekeri çok seviyorum.
Bu yaşıma geldim hala daha yiyorum.


Sanırım hasta olucam. Lanet olsun. Hasta olmak kadar nefret ettiğim bi'şey yok ama evdekilere çaktırmıyorum.

Kafam kadar ilaçları içmektense öliyim daha iyi.

Ya bak ne dicektim ben. Şu cool insanlardan ciddi anlamda tiksindiğimi fark ettim. Soğuk nevaleler.

Havalı olucaklar ya sözde, cool takılıyo abiler. Şeytan da bana çarp ağzının ortasına bi tane diyo.

Soğuk insanları sevmiyorum.
Ölsün onlar.

Bi de kendini çok aşırı güzel veya yakışıklı sananları ya da sahiden de çok taş olanları sevmiyorum.

Onlar da ölsün.

Çok yorgunum. Kafamı koysam uyurum yani.

Pazartesiye kadar siyah fon karton bulmalıyım. Bugün alıcaktım aslında ama her zamanki gibi unuttum. Harbiden balık hafızalıyım ben. Kabul ediyorum bunu.

Pazar günü açık kırtasiye bulabilecek miyim acaba ya.

Of.

Who let the dog out u dinliyorum şu anda. Cidden bak.
Çok efsane şarkılar yükledim ipoduma.
Shark around bile var mesela.

O şarkıyı çözemedim ben hiçbi zaman. ananananana diye devam ediyomuş hissi veriyo ve anneme küfredildiğini düşünüyorum.


Ya şimdi face de geziniyordum da.. Bir fotoğraf altındaki yorumlara bakıyım dedim. Baktığıma bakacağıma pişman oldum. Şu erkeklerin ne iğrenç muhabbetleri var. Tiksindiriyo yani.

İnsan olamaz onlar ya. Bildiğin hayvan yani.
Evrimi tamamlanamamış varlıklar.

Ayrıca 122 arkadaşlık isteği var ve ben kim diye bakmaya bile üşeniyorum.

Şu tembelliğimden kurtulmam lazım artık blog. Ciddi bi seviyeye ulaştı yani. Hayır yakında nefes almaya üşenicep geberip gidicem ondan korkuyorum.

Şu anda yazmaya da üşendiğimi fark ettim. Kaydı yayınlayıp gidicem. Tekrar okuyup kontrol etmeyi düşünmüyorum. Yazım hatası falan varsa tembelliğime verin anlayışlı olun.

Gidiyorum.

asdfgfdsa.
0 Responses